13.09.2016

Торговельний аудит

Ви знаєте, що для успішного ведення бізнесу треба не тільки представити свій бренд на полицях магазинів, а й зробити це зі знанням тонкощів ринку. Торговельний аудит (аудит роздрібної торгівлі, retail audit) стає невід’ємною складовою побудови успішного розвитку бренду. Аудит дає можливість перевірити рівень представленості продукції в торгових точках, зробити моніторинг та оцінити позиції товару на ринку.

Аудит торгівельних точок

 

Що включає в себе торговельний аудит як маркетингове дослідження?

  • Визначення обсягу ринку та тієї ніші, в яку ідеально впишеться Ваш бренд.
  • Порівняльний аналіз товарів конкурентів, виявлення їхніх слабких місць.
  • Пошук на майбутнє не зайнятих на ринку ніш для Ваших нових товарів.
  • Оцінка представленості товарів на полицях магазинів.
  • Дослідження діяльності конкурентів.
  • Аналіз присутності POS матеріалів на торгових точках.
  • Формування бази даних торгових точок.

Аналітика

Мета та переваги аудиту торговельних точок:

  • Виявлення обсягу частки товару на ринку.
  • Формування оцінки активності покупців.
  • Знаходження недоліків у роботі дистрибуції.
  • Формування цінової сегментації гравців на ринку.

Оскільки наші фахівці є справжніми професіоналами, вони постійно слідкують за змінами на ринку. Тож Ви отримаєте тільки актуальні практичні рекомендації разом із прогнозом подальших змін.

Ви матимете найповніші дані про свій бренд і товари-конкуренти. Вам залишиться тільки ними скористатися.