Блог

Інтерв'ю з Начальником управління персоналу Катериною Марциненко


Сьогодні хочемо познайомити вас з людиною, яка знайома з CV більшості співробітників SKU Marketing — Начальником управління персоналу Катериною Марциненко.

Катерина Марциненко почала працювати з нами більше 2-х років назад, і ми вирішили взяти у неї інтерв'ю, щоб дізнатися, як це — бути HR-ом компанії, де працює більше ніж 300 співробітників у різних містах України.

Привіт! Розкажи пару слів про себе.

— Мене звати Катерина, мені 25 років. За освітою я магістр психології. Я — творча людина, люблю малювати простим олівцем, все ж більшість захоплень пов'язані з роботою. Постійно навчаюся, прохожу тренінги та майстер-класи.

Який у тебе був досвід роботи до того, як ти прийшла у SKU marketing?

— Досвід у мене був невеликий, але дуже важливий! У 2017 році я закінчила службу в Академії, після чого мене відправили працювати психологом у Жіночу Колонію. Пізніше мене прийняли на посаду помічника управління персоналом у Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції, а ще пізніше — головним спеціалістом з управління персоналом.

Я почала сумувати за Києвом, тому повернулася, і влаштувалася працювати рекрутером в ІТ компанії. Після декількох місяці моєї роботи, HR департамент розформували, тому я перейняла всі обов'язки на себе.

Чому обрала працювати у SKU marketing?

— Це був вибір на інтуїтивному рівні! Мені було важливо мати багато перспектив росту у компанії. Тоді SKU marketing було лише 3 роки, і на мене чекало багато роботи, та саме це було тим, що я шукала. З того моменту я щодня протягом двох років роблю вибір на користь SKU.

З якими труднощами маєш справу на роботі?

— Напевно, у SKU marketing термін "труднощі" = звичайний робочий день. Ми працюємо з людьми по всій Україні, що означає віддалену роботу. Мені, в першу чергу, складно відчути кожну СКЮлюдину, зрозуміти, на якій вона стадії розвитку і знайти ефективні інструменти для професійного росту. Зміни відбуваються щодня, тому вміння швидко адаптуватися — це наша суперсила.

Що допомагає не опускати руки та продовжувати роботу?

— Люди та віра. Пам'ятаю, як я тільки прийшла у компанію та одразу святкувала свій день народження. Усі мені бажали "терпіння", і не дарма, адже воно мені знадобилося тоді й потрібно зараз. Моя життєва позиція — оточувати себе "правильними" людьми, тоді під час будь-яких труднощів з'являються додаткові енергія та сили.

Що входить в обов'язки HR-департаменту?

Роль HR — це про людей у бізнесі. Кожна людина зі своєю історією, вподобаннями, життєвим і кар'єрним досвідом, болем та баченням. 

Ми повинні зв’язати міцною мотузкою взаємовідношення між бізнесом та фахівцем. Враховуючи потреби бізнесу та потреби людини.

Якщо нашу діяльність у організації групувати, основний функціонал буде виглядати так: Підбір, адаптація, навчання, розвиток, підтримка, адміністративна та методологічна робота.

Ми складаємо всі частинки складної головоломки, допомогаємо людині стати ефективною, а SKU marketing розвиватись.

Дай, будь ласка, пораду тим, хто зараз шукає роботу.

— Найгірше для людини — це страждати на роботі щодня, а найгірше для компанії — це люди, які не мають бажання працювати. Тому важливо зрозуміти, що вам подобається, де ви б могли розвивати свої здібності. Не бійтеся змінювати роботу, якщо вона вам не подобається!

По секрету скажу, у SKU marketing можливості не мають кордонів! Ми готові працювати і вкладати ресурс, час та енергію в людей.

Інтерв’ю Всі новини