Блог

Хто такий категорійний менеджер і яка його роль в комплексному мерчандайзингу?

Сьогодні досвідом роботи поділиться наш співробітник Євген Заєць, який працює у SKU marketing з самого заснування компанії — вже понад 4 роки.

Свою кар'єру Євген розпочинав з посади керівника Торгового відділу, коли у штаті працювало близько 80 співробітників по всій Україні.

"Посада, яку я зараз обіймаю — це результат швидкого зростання компанії. З самого початку ми співпрацювали лише з однією категорією товарів, а моєї посади у компанії навіть не було. З часом партнерів ставало все більше, тому ми охоплювали більше категорій товарів. SKU marketing почали змінювати структуру роботи. У результаті змін з'явилася посада категорійного менеджера, на яку запросили мене," розказує Євген.

Новий формат роботи допоміг працювати більш якісно і зручно як для нашої команди, так і для партнерів.

В обов'язки категорійного менеджера входить постійна комунікація з партнером, оперативне інформування про робочі плани та їх виконання, а також робота з командою.
Найскладнішим у роботі для Євгена було побудувати ефективну команду та правильно комунікувати з усіма співробітниками. До роботи у SKU marketing у нашого колеги був досвід управління меншою за кількістю людей командою, тому велика команда стала справжнім викликом для нього.

Коли опускалися руки, на допомогу приходили керівники компанії, які завжди підтримують та надихають працівників. Для ефективної роботи та зростання команді пропонують регулярно проходити тренінги та навчання. Такий підхід до роботи допомагає бути постійно зарядженими та вмотивованими.

Євген розказав нам, що жодного разу не думав про зміну роботи. 

“Якщо ви хочете досягнути певного результату, то обов'язково ставте цілі та плануйте свою роботу. Вона не завжди буде простою, але у складні часи вам допомагатимуть та надихатимуть. Вам треба вирішити тільки одне питання — чи хочете ви ставати краще і зростати!” — надихає Євген. 
Інтерв’ю Всі новини