Блог

Чому товари на вагу також потребують грамотного мерчандайзингу?

У 2020 році у споживачів сформувалися нові потреби: заощаджувати кошти, не купувати зайвого, а лише необхідне. У відповідь на ці тенденції почав розвиватися і мерчандайзинг на вагу.
Ключовими мотиваторами купувати товари на вагу для споживачів є:
  • Можливість взяти потрібну кількість товару.
  • Можливість не використовувати упаковку. 
  • Можливість спробувати новий продукт, не купуючи велику кількість.
  • Бажання купувати здорові перекуси.
  • Можливість купити деякі товари дешевше.
  • Мерчандайзинг без упаковки має що запропонувати ритейлерам та брендам:
  • Більша маржинальність.
  • Конкурентоспроможність. З'являється продавати більше за рахунок розширення асортименту і можливістю продавати товар як на вагу, так і у пакуванні.

Команда SKU marketing адаптується під нові потреби ритейлу. Наприклад, під час локдауну та карантинних обмежень ми забезпечували фасування вагового товару.

Хочете дізнатися більше про наші послуги? Пишіть на пошту: office@skumarketing.com.ua 
Цікаве Всі новини